Saltar ao contido principal

Intrusos...

Bos días a todos!! como vos foi onte coas ovellas, puidestes numeralas sen problema?, seguro que si!!
Pois hoxe vou precisar a vosa axuda para eliminar un intruso que se me colou na lista da compra. 
Deixovos uns debuxos dos alimentod da miña lista da compra agrupados en rectángulos, en cada rectángulo colouse un intruso, e dicir, un alimento que non tiña que estar alí porque non é da mesm afamilia que os demais, poño un exemplo, se teño: fresas, plátanos, melón e chourizo, quen será o intruso?, pois o chourizo, claro, porque non é unha froita, non pertence a ese grupo ou a esa familia.
Deixovos tamén unha ficha para que unades cada animal co alimento que come.
 A traballar que teño que facer a compra e preciso que me quitedes os intrusos!!




e aquí chegan os intrusos de Noa
e aquí chegan os intrusos de Rubén, que hoxe ademais está de santo, parabéns Rubén!! que disfrutes moito o día!!
e quí chegan os intrusos de Omar e Dylan.



e aquí os intrusos de Miguel.


Comentarios

  1. Moitasssss grazas profe!! Fixemos unha torta 🍰que ten moi boa pinta, e iso, a pesares do mal que se nos da a repostería... Preguntádelle a Omar que xa o ten ratificado!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. UUUUIIII seguro que que esa torta estaba riquísima!! non terás unha foto por ahí dese prezado postre?😜
      Eu estou segura que esa repostería non está tan mal como me contades pero espero a opinión de Omar, a ver logo que conta... pero eu sigo decindo que esa torta ten que estar riquísima!!1😋
      Disfruta moito o día Rubén!!😘😘😘

      Eliminar

Publicar un comentario

Publicacións populares deste blog

Esto é para vós...

 Eles tamén teñen algo que decir...

Forno solar.

 Hoxe os de secundaria prepararon chocolate e 2 biscoitos cun firno solar elaborado por eles.  E nós… fomos a proba!!  Hoxe, como xa vistes, levaron as mudas que tiñan na clase, mañán levarán os traballiños deste trimestre. 

Ata pronto ....

  meus miudiños!! quérovos moito meus miudiños!!